vineri, 13 ianuarie 2012

I.


Partea 1   

                               Un nou inceput.

  E prima zi de liceu, mama ma duce cu masina  si ma dadaceste ca de fiecare data.
- Sa fii sociabila,sa iti faci prieteni, sa fii atenta la ore!
   Da...astea sunt ordinele acum urmeaza dezaprobarile:
-Fara droguri, fara baieti, fara tigari… ai inteles tu …
  Fara nimic as zice mai bine….In sfarsit am ajuns...
-Pa,mama!
-Pa draga sa ai grija! (zice asta surprinzator de dragut) Tine minte fara…
-Da,da stiu! Ok ,pa, o intrerup eu si incerc sa plec.
  In sfarsit pleaca. Intru in liceu si toti ma privesc ciudat, parca sunt un extraterestru, astia nu au mai vazut oameni noi? Prima ora am chimie, ma intreb cu cine voi sta… ma rog sa fie vreo fata draguta.

~in clasa~
  Am ajuns si cum speram nu stau cu o nebuna,pare de treaba. Mai erau vreo 5 min din pauza, in timpu' asta ma asez langa si ea si toti vin dintr-o data.
-Salut, eu sunt Michael!
-Buna,eu sunt Diana, am auzit ca ai venit de departe..De unde vii?
-De acolo de unde vii tu e cald?
-Cum e acolo? intreaba toti de'odata.
  Ramasesem muta nu stiam ce zic, toti navaleau pe mine cu sute de intrebari. Se aude un fluierat si se face liniste.
-Lasati fata sa respire! De ce sariti toti pe ea… Buna, eu sunt profesorul de chimie.
-Eu sunt.. Abby, ramasesem impietrita, era atat de frumos... arata atat de bine… Ma scuzati Abigail.
-Buna Abby, nu trebuie sa'mi spui dumneavoastra sau chestii de genu'.
-Ok!

  Fuck... Ochi lui erau ataaat de negri, parul brunet, arata atat de bine. Asta sigur e profesor, sau am eu halucinatii?
-Hey,eu sunt Mady!
-Salut, Abby ii raspund cu un scurt hug,  pare o fata destul de draguta...
  Toata ora m-am uitat la tabla dar nu la ce scria ci la cel care scria. I'am facut portretul pe prima foaie din caietul de chimie.
  S-a termina ora. Nu!!! Ma intreb daca mai sunt profesori asa… Acum am mate, dar inainte de asta trebuie sa ma duc pana la director, ar trebui sa vada ca traiesc.

~in biroul directorului~
  Intrand in biroul directorului, l-am vazut sarutandu-se cu secretara…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu