miercuri, 18 ianuarie 2012

III.



Împiedicata


Mi-a venit o idee, e o smecherie mai veche dar sper sa mearga, ma apropi de el cand, dint-o data, ma impiedic si scap toate cartile …”nu am avut nici o intentie sa se intample asta”.

El se intoarce si in final ma observa, ridic capul usor si privirea mi se opreste, cand ii vad ochi de un albastru intens…suspin”fuck sunt asa de patetica”.


"Fata asta are ceva special,realizez ca sunt destul de retras,dar nimeni nu mi-a mai atras atentia in modul asta...pana acum".

    -Buna…eu sunt Jason! Esti in regula, sper ca nu te-am speriat…
    -Nu m-ai speriat, eu sunt Abby.
    -Vrei sa stai cu mine si cu prieteni mei? Imi pare rau daca te-ai impiedicat de mine...
    -Nu m-am impiedicat de tine, dar cred ca v-as deranja...
    -Nu nu ne deranjezi, preferam sa ramanem anonimi dar... ii raspunse el zambind inocent.
Am ramas uitandu-ma lung la el, nu as fi crezut niciodata ca i-as putea atrage atentia asa de repede, tot ce vroiam era sa facem cunostinta, mi se parea intereseant… oricum, de ce vrea sa stau eu cu el, adica ce am eu si nu au Jess Mady si restu?
    -Daca va place sa ramaneti anonimi, de ce m-ai invitat sa stau cu voi? De ce pe mine ? Sunt si noua, nu cred ca stiti ceva de mine…
    -Esti vampir?
    -NU,in niciun caz.
    -Esti cumva tipu de persoana careia nu ii plac ciudateniile?
    -Nu, chiar mi se par foarte interesante...
    -Perfect, atunci hai!
  Am aflat mai tarziu ca Mady a trecut pe langa noi si ne-a vazut vorbind, si acum imi amintesc ce a spus ”Tu ai ceva ciudat, e imposibil sa fii in liceu de 3 ore si deja "ei" sa te bage in seama…”
 Am simtit cum obraji imi iau foc iar rasulflarea mi-a fost taiata. Nu credeam ca apropierea de un baiat m-ar putea face sa ma simt asa de stanjenita, dar el nu e orice baiat, el e Jason, bateristul buun cu ochii albastri. Cand m-ia ridicat barbia am simtit cum cuvintele lui chiar ma ating, in acel moment as fi fost in stare sa fac orice imi sta in putinta ca sa ii revad zambetul…”Doamne, devin prea siropoasa, il stiu doar de 5 min!”
    -Nu trebuie sa te rusinezi, nu trebuie sa iti fie frica, fii sigura ca nu musc, am avut o masa destul de copioasa! Doar sa vii cu mine! 
 Jason ma prinse de mana si imi insenina ziua cu un zambet…
 Drumul pana la locul “gasti” mi s-a parut foarte scurt, primul lucru pe care l-am vazut a fost umbra data de cel mai mare copac din curtea scolii.
    -Hey, fiti atenti, ea e Abby, e noua in scoala,spuse el razand…
"Cum de Jason a pus ochi pe ea in asa scurt timp,lui Jason nu i-a convenit niciodata o fata, nu i-a placut nici una, chiar putea una ca ea sa il atraga pe Jason?" ii trimise Taylor un mesaj lui Derek.
"Intradevar, e ceva destul de ciudat, dar hai sa facem cunostiinta cu ea si sa fim destul de draguti…" ii raspunse Derek.
 In timp ce ei vorbeau prim mesaje, Jason nu mi-a dat drumul nici o clipa, ma tinea atat de strans incat credeam ca o sa imi taie rasuflarea.  
        -Eu sunt Derek, iar ea e Taylor…si tu esti?
        -Abby..
        -Aaa, da, uitasem…spuse Derek zambind.
 Soneria strica inceputul unei prieteni…
        -Da, ok, trebuie sa ajung la ore…
        -Ce ai acum?
        -Mate…cu doamna Schi schi…
        -Schifanmaier(zambind) e ingrozitoare, dar o sa te obisnuiesti cu ea… Raspunde Jason aranjadu-si parul, hai, te conduc!
~in fata clasei~
    -Ooo, shit, ce impiedicata sunt azi, ar trebui sa incerc sa ma tin pe picioare!
    -Stai sa te ajut!
 Se apleaca amandoi si incep sa stranga cartile, cand Jason da de un caiet plin de schite…
    -Mmmm…ce-i aici? Ma intreaba Jaison etalandu-si zambetul.
    -Hmm…Hmm…niste… doar niste…nu-l deschide…nu-l deschide!!!
 Dar a fost prea tarziu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu