luni, 16 ianuarie 2012

II.


Figuri noi.

        De fapt, secretara este o eleva care ar fi trebuit sa fie exmatriculata de mult, dar datorita relatiei ei cu directorul, va dati seama ca nu a mai fost, asa ca m-am prefacut ca nu am vazut nimic.
        -Buna ziua, eu sunt Abigail, noua eleva, am auzit ca vreti sa ma vedeti.
        -Da, salut! Stiu cine esti...cum ti se pare la noi? Poti veni la mine de cate ori ai vreo problema, mama ta m-a sunat sa ma asigur ca esti bine.
        -Da, mama...e destul de ok, mi-am facut cativa prieteni si profesori sunt destul de ok. Trebuie sa plec, am matematica in 10 minute.
        -Ok,pa-pa, te anunt daca ma mai suna mama ta!
        -Bine ...pa!
Desi la prima vedere pare o scoala foarte buna unde toti respecta regulile,cand ajungi imauntru nu mai crezi asta, peretii plini de graffiti, in baie baietilor e un tip care se saruta cu o tipa fara a fi deranjati de cineva iar baia fetelor este dominata de niste pustoaice care fumeaza, stiu ca e ciudat, dar cand am vazut fumul de tigara si am simtit mirosul puternic, un sentiment ciudat m-a cuprins ,mi-am amintit cum mergeau lucrurile la fostul liceu , dar nimic nu mai conteaza acum, am trecut peste, desi deja am inceput sa imi amintesc de tot ce au facut... si de "prietenii" mei de acolo...
Cand am ajuns la cantina am vazut-o pe Mady care statea la masa cu inca 2 persoane, un baiat si o fata , mi-a facut semn cu mana sa merg la el, .m-am dus, mi-am luat un hamburger si mi-am tras un scaun langa Mady holbandu-ma la noile figuri.
        -Ea este Abby, Abby ei sunt Jess si Mike, ma prezinta Mady cu un zambet larg.
        -Salut, eu sunt Abby!
        -Buna, tu esti tipa cea noua nu-i asa? Am auzit ca profesorul de chimie iti face avansuri, mi'a spus Mike cu un zambet destul de ciudat, incercand sa ia un sandwick de la Jess.
Totusi, ma miram cat de repede circula zvonurile...                                            Jess arata foarte bine, era una dintre cele mai frumoase fete vazute de mine, Mike avea parul in stil afro, pielea putin ciocolatie, dar si el arata destul de bine. M-am uitat in jur si am vazut multe figuri dragute, toti erau frumosi, pana si tocilari.
        -Ea e tipa de care v-am povestit, sta cu mine la chimie, Mady parea foarte incantata ca vorbeste despre mine... Zambetul sau larg m'a facut sa ma rusinez...
        -Cine mai are matematica acum? Speram sa am cu cine sta...
        -Eu mai am matematica, Mady cu Kenny au biologia acum, din cate stiu eu...
Eram bucuroasa ca voi sta cu Jess, asa puteam sa ne cunoastem mai bine. Mai era putin pana incepa ora, si in ultimele 5 minute din pauza au intrat pe usa de la cantina doi tipi si o tipa cu un aer foarte "noi suntem cei mai tari", mi s-au parut foarte interesanti si vroiam sa aflu mai multe despre ei.
        -Cine sunt ei, am intrebat indicandu-i cu privirea.
        -Ei sunt cei mai populari de aici, il vezi pe tipu cu geaca de piele si cu coafura sexy e foarte dragut, el e motociclist... Mady se opri putin pentru a mai musca o data din sandwich, cel cu parul cret si lung cu ochi negri si cu betele in mana e baterist, are o trupa, si fata...se spune ca e indragostita de profu' de chimie...
        -Da, o intelg perfect... ops... Nu ar fi trebuit sa spun asta cu voce tare...
        -Adica? M-a intrebat Jess, mai mai sa isi scuipe mancarea.
        -Nimic, nimic... Chiar arata foarte bine motociclistul si... tobosarul e destul de dragut, nu pot sa zic nu. si ea e destul de draguta in stilul ei gothic.
        -Da, dar crede-ma, nu vrei sa te pui cu ei, adica nu in genu ca te bat sau chestii ,doar ca... sunt foarte ciudati.
        -Stii, nu am venit aici doar sa stau, vreau sa imi fac prieteni... si am sa fac cunostiinta cu ei orice ar fi, ma ridic eu frumos de pe scaun si fix atunci s-a sunat .. da... ma duc sa fac cunostiinta cu ei in pauza viitoare, am facut o fata draguta si comica si toti au inceput sa rada.
Mike s-a indepartat  cu Mady spre biologie, iar eu mam dus cu Jess la mate.
Mi se parea destul de ok, imi facusem prieteni doar ca unele coridoare imi aminteau de fostul liceu, oameni indragostiti imi aminteau de faptul ca nu am avut pe nimeni  care sa tina la mine indeajuns de mult...
Ajunse la mate, am observat ca era o profa mai batrana, fata ei semana cu portofelu vechi a lui tata, cand se uita la tine te spinteca cu privirea sa rece ca de gheata, ma asteptam sa tipe imediat ce intram toti in clasa. Si chiar asa s-a si intamplat, dupa ce ne-am asezat toti in banca, a tipat la noi si cei care vorbeau primeau cate un 3, au primit vreo 5 colegi, eu nu am vrut sa iau un 3 chiar din prima zi, poate maine... aproape toata ora am vorbit cu Jess prin biletele si mi-a povestit ca in fiecare an ramane aprope tot liceu corigent la mate, daca reusesti sa nu ramai corigent esti considerat cel mai tare pt ca i-ai aratat profei ca se poate... Dar depinde si cu ce note termini, daca termini numai cu 9 si 10 esti considerat tocilar, daca sa spunem mai ei o nota sub 7, esti considerat erou, nimeni nu stie de ce e asa in liceu la noi.
Dupa ce m-am plictisit sa ma uit la fata profei, am inceput sa desenez tot felu pe caiet... Cred ca toate caietele mele vor fi desenate azi, nici un prof nu mi s-a parut atat de interesant incat sa ii scriu lectia, ma rog profii frumosi m-au atras si le-am facut cate un portret...De abea au trecut 2 ore, mai sunt vreo 5 ore daca nu ma insel.
S-a terminat si ora asta... Ma duc pe hol cautand o baie sa imi asez parul. In disperarea mea de a cauta o baie dau de tipul de mai devreme, cel de la cantina, nu mai stiu ce a zis Jess... a da, ca e baterist. Nu am mai putut rezista, era prea dragut, trebuia sa fac intr-un fel cunostiinta cu el....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu